78,842 +81443 -2601
Kudos
#622 (Top 0.1946%)
| Kudos/dag | 13.36 |
| Kudos/reaguursel | 39.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2171 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -136 |
78,842 +81443 -2601
Kudos
#622 (Top 0.1946%)
| Kudos/dag | 13.36 |
| Kudos/reaguursel | 39.36 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2171 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -136 |
2,003
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.34 |
| Topreaguursels | 30 |
| Woorden per reaguursel | 14.4 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 73 |
| Geregistreerd op | 19-04-2010 |
| Eerste reactie op | 28-04-2010 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-23 13:17:34 door Kneiterlinks op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Dat "eerst deden ze normaal en nu niet meer" redeneren duidt op of enorme naïviteit of jezelf voor de gek willen houden.
Thierry is nooit normaal geweest en zijn club ook niet. De clowns zijn altijd makkelijk te herkennen geweest.
1 kudos 2026-06-20 09:36:17 door Aarsveer op Wijvenfittie op stoplicht
Dat is denk ik alleen zo als die blubberbibsbabe het lijdend voorwerp zou zijn van zo'n loden voorwerp.
0 kudos 2026-06-20 08:20:06 door hellfirenl op Hitteplan 10/10
idd lache todat je moet bevallen, dan toch liever man
-26 kudos 2026-06-19 18:00:58 door bomen_zijn_relaxt op Hitteplan 10/10
Ik weet niet helemaal zeker of je bedoelt wat je schrijft. Hoeveel 'lekkere baby meisjes' ken jij precies?
1 kudos 2026-06-19 15:01:57 door Petrike op Tornado raast over huis
Je hebt hier houvast aan, zie hou rustig hij blijft. Eentje met neusring en blauwhaar had hysterisch geworden
0 kudos 2026-06-15 14:44:31 door banaandesrepublieks op DSI pakt 2 mannen op
Dat is smurfenspray
48 kudos 2026-06-15 14:20:34 door Harry_Nak74 op DSI pakt 2 mannen op
Ah, ik vond het al gek. Geen broccoli's.
11 kudos 2026-06-12 18:03:33 door AQR0999 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@Dovekwartelei | 12-06-26 | 18:51:
Weet je wie de gene was die daar aangifte van heeft gedaan en er mee naar buiten kwam?
Jesse Klaver....
Hij heeft er duidelijk afstand van gedaan dat zij daar niets mee te maken hadden.
Afstand doen is iets wat de fvd weigert, daar gaat het over duidelijk laten weten waar je voor staat en waar niet.
5 kudos 2026-06-12 16:51:25 door Dovekwartelei op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
En werd er in het kantoor van DWARS -waar Jesse Klaver toen secretaris was- niet ooit een verzameling vuurwerk en chemicaliën gevonden, met als bedoeling links-extremistische bomtuig te maken?
DWARS, de jongeren organisatie van GroenLinks.
Zorgvuldig moeilijk vindbaar feitje gemaakt door NOS en DPG media ....
5 kudos 2026-06-08 10:47:01 door GraafSteno op Vuurwerkshow op de snelweg
@pms | 08-06-26 | 12:13: Daar hebben we dan nog steeds zijn rotkop niet bij nodig
-6 kudos 2026-06-08 10:13:53 door pms op Vuurwerkshow op de snelweg
Hij leest de comments in zijn livestream en geeft daar commentaar op.
-14 kudos 2026-06-06 04:24:53 door EftelingDefenseForce op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
* Hijzelf
0 kudos 2026-06-05 19:13:28 door owikzegmaarwat op Hele levenswerk weg
en dan het patroon, vreselijk
0 kudos 2026-06-05 12:52:56 door Stijlloze nick op Ieder land maakt een traditionele teamfoto voor het WK
Larpen doen ze iig beter
0 kudos 2026-05-26 11:35:27 door dylanwild94 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
@kcikno | 26-05-26 | 12:49: Eens deze situatie en loosdrecht kan je zeker niet 1 op 1 vergelijken. maar ben wel van mening dat vernielingen in welke vorm dan ook geen (goed) uitgangspunt is om dingen aan te kaarten die fout gaan.
9 kudos 2026-05-26 10:49:29 door kcikno op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
@Dylan. subtiel maar belangrijk onderscheid: mensen in Loosdrecht protesteren tegen het verlies aan democratische rechten onder EVRM (politieke inspraak, veiligheid, fin zekerheid, etc.), waar deze zweefteef denkt de invulling van een geopolitieke situatie naar haar inzicht te kunnen/mogen afdwingen, hetgeen expliciet geen recht is binnen een democratie, hetgeen ook bij economische delicten valt aan te merken als terrorisme.
-20 kudos 2026-05-26 10:34:34 door dylanwild94 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
Klinkt ook wel een beetje als wat er in Loosdrecht (is) gebeurt.
-11 kudos 2026-05-15 03:44:36 door KnockKnockWhosthere op Dikkie is klaar met ijsverkoper
Jamai Loman toch. Winnaar Idols 2003. Ik denk dat Martijn Garritsen niet genoeg tijd heeft gehad nog om dat volume op te bouwen.
2 kudos 2026-05-08 12:33:47 door nlnoob op Aangevallen door een bever..
Bevers kunnen met even veel kracht bijten als een hond, je vingers afbijten lukt nog wel, maar hele benen oid niet. Gevaarlijker is dat ze vlijmscherpe tanden hebben, waardoor ze door je weefsel heen snijden als scheermesjes. Je moet banger zijn voor je spieren, pezen en slagaders.
-5 kudos 2026-05-08 12:21:17 door Dweeziltje op Gevecht in Groningen tijdens uitgaan
Hey Henk, mag ik 5 gram Indica en 5 gram White widow.
-8 kudos 2026-05-02 09:14:49 door nieuwsgierige pelg op Jeugd in Engeland doet stoer
Je moet zo niet overdrijven. Je duwt er andere meer realistische voorstellen mee in het belachelijke.
0 kudos 2026-04-30 09:50:03 door BassiezonderAdriaan op Altijd weer die Volvorijders
Zijn amper kapot te krijgen.
-2 kudos 2026-04-30 06:25:28 door Andy007 op Altijd weer die Volvorijders
Ja wanneer jd niet lezen heb geleerd lijken de letter VolVo op VW
1 kudos 2026-04-29 18:20:26 door BronstigPaard op Altijd weer die Volvorijders
Een reaguurder die verbaast is dat zijn vooroordeel niet klopt, dat zie je niet vaak!
5 kudos 2026-04-29 18:00:07 door HeldOpWitteSokken op Altijd weer die Volvorijders
Waarschijnlijk foutje gemaakt bij het stelen.
3 kudos 2026-04-29 17:50:05 door duke_nukem op Altijd weer die Volvorijders
Klopt. Eerder een Audi of VW.
7 kudos 2026-04-05 08:05:48 door Flow op Tweede bemanningslid F-15E gevonden
Dat klinkt niet echt als een groot succes hè?
0 kudos 2026-03-23 14:37:35 door ShakespeareanTragedy op Zwerver uit zijn winterslaap halen
Ja, klopt. Als een mens niet in zijn basisbehoeften kan voorzien loopt hij meer risico in het ontwikkelen van een verslaving.
-2 kudos 2026-03-23 14:15:06 door DieRooieVanDumpert op Zwerver uit zijn winterslaap halen
@ShakespeareanTragedy | 23-03-26 | 12:22: Dit blijft zo'n bullshit argument.
Nee, 9 van de 10 keer komt het omdat de persoon een verslaving heeft.
-3 kudos 2026-03-23 14:14:30 door DieRooieVanDumpert op Zwerver uit zijn winterslaap halen
@KlaasHeenenweer | 23-03-26 | 12:11: Ja, en het interesseert me geen reet.
Ik heb m'n eigen zorgen.
(en 9 vanm de 10 keer heeft het met verslavingen te maken)
14 kudos 2026-03-23 12:22:10 door ShakespeareanTragedy op Zwerver uit zijn winterslaap halen
Pfft. "Mijn parkeergarage stinkt" . Wat een luxe probleem vergeleken met het daklozenprobleem, wat in korte tijd veel groter is geworden en waar de maatschappij geen antwoord op heeft. Iedereen kan tegenwoordig dakloos worden. Een echtscheiding, een daling in inkomen maar geen goedkoper onderdak, noem maar op. Legio redenen waardoor dit maatschappelijk probleem helemaal uit zijn jas gegroeid is. Goed wonen is niet meer vanzelfsprekend, ook niet als je een goede burger bent. Maar veel belangrijker is natuurlijk dat jouw auto niet in de stank staat.
-7 kudos 2026-03-23 12:14:15 door Lordhazey op Zwerver uit zijn winterslaap halen
Slecht keuzes in het leven
9 kudos 2026-03-23 12:11:07 door KlaasHeenenweer op Zwerver uit zijn winterslaap halen
Heb je ooit al wel eens de vraag gesteld hoe het komt dat hij of zij op straat leeft?
3 kudos 2026-03-23 11:44:19 door Halfweg op Zwerver uit zijn winterslaap halen
Liever dat dan in die azijnzeik van jou.
14 kudos 2025-12-11 16:22:30 door Peerke16 op Even wakkerdansen
Dan vraag je voortaan toch even of je vrouw die zak kan openmaken voor je?
7 kudos 2025-11-18 15:08:26 door Hornoks op Waar gezaagt wordt vallen...
Waarom vind je het mooi dat die jongen is overleden?
6 kudos 2025-11-15 02:00:02 door vanonder op Kinderen die fikkie stoken
Op stoken.
8 kudos 2025-11-14 18:20:27 door AngstIsRemmen op Kinderen die fikkie stoken
Crack pijp
1 kudos 2025-11-04 16:29:09 door RW00 op Ventje scheldt mensen uit op straat in Leiden
Die stemmers weten de realiteit wel maar denken vooral aan de mensen die hier naar toe komen om ook zo'n bronie jasje te mogen dragen.
50 kudos 2025-10-30 14:51:19 door roger1122 op Ruikmannetje is handig
Tja tis net als een anale pornofilm kijken , wees blij dat je het niet ruikt
6 kudos 2025-10-30 10:47:40 door Plep op Fijn dat jullie gestemd hebben.
Dit zegt zoveel over jou en niets over Jetten
2 kudos 2025-10-22 19:23:28 door klontjeboter op Ramkrakers op heterdaad gepakt in Arnhem
Honden zijn geen vegetariër
25 kudos 2025-10-22 14:36:10 door Stofwolk456 op Ramkrakers op heterdaad gepakt in Arnhem
om te voorkomen dat ze onnodig een vieze smaak krijgen
5 kudos 2025-10-19 15:31:35 door Wannekuuukskewa op Burenruzie gaat fout
Is een straat in Broek, Arnhem
3 kudos 2025-10-19 15:21:36 door finn026 op Burenruzie gaat fout
klinkt meer als nimweguh
5 kudos 2025-10-19 15:15:46 door Ritssss op Burenruzie gaat fout
Gelderland.
1 kudos 2025-10-11 20:19:34 door Joris Draaksteker op Verveeljeugd mept vrouw met kinderwagen
Ja want de PVV speelt wat klaar. Die eenmanspartij.
-4 kudos 2025-10-11 18:05:59 door MojoNL op Verveeljeugd mept vrouw met kinderwagen
Wat gaat de PVV hier aan doen dan?
-4 kudos 2025-10-11 17:44:48 door Rest in privacy op Verveeljeugd mept vrouw met kinderwagen
@Deugjerot | 11-10-25 | 18:43:
Dat is echt het stomste wat je met je stem kan doen. Stem op een partij die je standpunten uitdraagt, niet op een persoon die al twee keer de boel belazerd heeft.
0 kudos 2025-10-11 16:43:25 door Deugjerot op Verveeljeugd mept vrouw met kinderwagen
-weggejorist-