DumpStats voor De vries, Henk.

78,842 +81443 -2601

Kudos

#622 (Top 0.1946%)

Kudos/dag 13.36
Kudos/reaguursel 39.36
Meeste kudos op 1 reaguursel 2171
Minste kudos op 1 reaguursel -136

2,003

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.34
Topreaguursels 30
Woorden per reaguursel 14.4
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 8
Aantal x weggejorist 73
Geregistreerd op 19-04-2010
Eerste reactie op 28-04-2010

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2026-06-23 13:17:34 door Kneiterlinks op FvD-eenmanafractie vergadert zich suf
Dat "eerst deden ze normaal en nu niet meer" redeneren duidt op of enorme naïviteit of jezelf voor de gek willen houden.

Thierry is nooit normaal geweest en zijn club ook niet. De clowns zijn altijd makkelijk te herkennen geweest.

1 kudos 2026-06-20 09:36:17 door Aarsveer op Wijvenfittie op stoplicht
Dat is denk ik alleen zo als die blubberbibsbabe het lijdend voorwerp zou zijn van zo'n loden voorwerp.

-26 kudos 2026-06-19 18:00:58 door bomen_zijn_relaxt op Hitteplan 10/10
Ik weet niet helemaal zeker of je bedoelt wat je schrijft. Hoeveel 'lekkere baby meisjes' ken jij precies?

1 kudos 2026-06-19 15:01:57 door Petrike op Tornado raast over huis
Je hebt hier houvast aan, zie hou rustig hij blijft. Eentje met neusring en blauwhaar had hysterisch geworden

11 kudos 2026-06-12 18:03:33 door AQR0999 op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
@Dovekwartelei | 12-06-26 | 18:51:
Weet je wie de gene was die daar aangifte van heeft gedaan en er mee naar buiten kwam?
Jesse Klaver....
Hij heeft er duidelijk afstand van gedaan dat zij daar niets mee te maken hadden.
Afstand doen is iets wat de fvd weigert, daar gaat het over duidelijk laten weten waar je voor staat en waar niet.

5 kudos 2026-06-12 16:51:25 door Dovekwartelei op Moeder Maarten van Rossem bracht Hitlergroet
En werd er in het kantoor van DWARS -waar Jesse Klaver toen secretaris was- niet ooit een verzameling vuurwerk en chemicaliën gevonden, met als bedoeling links-extremistische bomtuig te maken?
DWARS, de jongeren organisatie van GroenLinks.
Zorgvuldig moeilijk vindbaar feitje gemaakt door NOS en DPG media ....

0 kudos 2026-05-26 11:35:27 door dylanwild94 op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
@kcikno | 26-05-26 | 12:49: Eens deze situatie en loosdrecht kan je zeker niet 1 op 1 vergelijken. maar ben wel van mening dat vernielingen in welke vorm dan ook geen (goed) uitgangspunt is om dingen aan te kaarten die fout gaan.

9 kudos 2026-05-26 10:49:29 door kcikno op Los gaan op producten die niet thuis horen in de supper
@Dylan. subtiel maar belangrijk onderscheid: mensen in Loosdrecht protesteren tegen het verlies aan democratische rechten onder EVRM (politieke inspraak, veiligheid, fin zekerheid, etc.), waar deze zweefteef denkt de invulling van een geopolitieke situatie naar haar inzicht te kunnen/mogen afdwingen, hetgeen expliciet geen recht is binnen een democratie, hetgeen ook bij economische delicten valt aan te merken als terrorisme.

2 kudos 2026-05-08 12:33:47 door nlnoob op Aangevallen door een bever..
Bevers kunnen met even veel kracht bijten als een hond, je vingers afbijten lukt nog wel, maar hele benen oid niet. Gevaarlijker is dat ze vlijmscherpe tanden hebben, waardoor ze door je weefsel heen snijden als scheermesjes. Je moet banger zijn voor je spieren, pezen en slagaders.

14 kudos 2026-03-23 12:22:10 door ShakespeareanTragedy op Zwerver uit zijn winterslaap halen
Pfft. "Mijn parkeergarage stinkt" . Wat een luxe probleem vergeleken met het daklozenprobleem, wat in korte tijd veel groter is geworden en waar de maatschappij geen antwoord op heeft. Iedereen kan tegenwoordig dakloos worden. Een echtscheiding, een daling in inkomen maar geen goedkoper onderdak, noem maar op. Legio redenen waardoor dit maatschappelijk probleem helemaal uit zijn jas gegroeid is. Goed wonen is niet meer vanzelfsprekend, ook niet als je een goede burger bent. Maar veel belangrijker is natuurlijk dat jouw auto niet in de stank staat.

14 kudos 2025-12-11 16:22:30 door Peerke16 op Even wakkerdansen
Dan vraag je voortaan toch even of je vrouw die zak kan openmaken voor je?

-4 kudos 2025-10-11 17:44:48 door Rest in privacy op Verveeljeugd mept vrouw met kinderwagen
@Deugjerot | 11-10-25 | 18:43:
Dat is echt het stomste wat je met je stem kan doen. Stem op een partij die je standpunten uitdraagt, niet op een persoon die al twee keer de boel belazerd heeft.